mandag 13. desember 2010

Vårens kamper - en utfordring!

Hei jenter!
Etter en kjapp prat på treninga, ble jeg og Lillian enige om å kontakte regionen for å få lettet litt på kampprogrammet.  Et alternativ er å spille B-serie, et er å trekke j18 og et er å spille J18-A.  Jeg avventer svar fra regionen. I bunn og grunn er det en kjerne på ca ti-elleve spillere som må få lov til å bestemme dette.  Marie er viktig her, fordi hun er den eneste J18-keeperen. I tillegg skal Oda og Marit igang med fotballtrening, mens Anette skal trene roing.  Synne/Camilla er mye opptatt med skole, Frida/Marte/Pia orker garantert ikke alle kampene, mens Marthe/Monica er mye opptatt med skole/jobb. I tillegg kommer skoleturer, kveldsjobb/helgejobb, russetid, eksamener/tentamener.  Jeg som trener er usikker på om dere orker en sånn vår.  Vi skal spille ni damekamper uansett, og mange vil få spille mye da motstanden ikke alltid er all verden. Pr. i dag er vi rundt 16-17 spillere, og da det alltid er noen som ikke kan så er vi sjelden for mange..I de tre siste J18-kampene var vi kun to friske innbyttere...

Men denne ballen skal dere behandle.  Dersom vi har minimum elleve 92/93-spillere som ønsker å spille 20 kamper i vår, så stiller jeg og Lillian opp. Men det betyr at dere må forplikte dere til å spille alle kampene. Greier vi det,  så er det jo bra fordi kamptrening trenger dere.  Men det viktigste er å rykke opp, så J18-kampene vil uansett ha lavere prioritet enn damelaget.  Men dere bestemmer. Kommenter gjerne under:-)

Per

1 kommentar:

  1. I og med at kampene er plassert på en sånn måte at de ikke er i veien for verken tentamner eller russetid, men er FØR april, med unntak av EN kamp, så vil jeg tro det går greit med begge seriene. For min egen del må jeg like vel si at jeg vet jeg ikke kan stille på ALLE kampene. Jeg jobber, noe som kræsjer med 2 kamper. Dersom noen kamper blir flytta risikerer man jo at det er fler jeg ikke kan spille.. Da har du i allefall hvordan det går opp med mine dager over jul!

    SvarSlett